Misja
Od 2004 skutecznie wspieramy producentów trzody chlewnej by dostarczali najwyższej jakości żywność z zachowaniem dobrostanu zwierząt, zrównoważonego rozwoju oraz dobrych relacji z otoczeniem.
KRAJOWY ZWIĄZEK PRACODAWCÓW - PRODUCENTÓW TRZODY CHLEWNEJ
Na początku grudnia ukazał się raport z badań Greenpeace dotyczący reklam mięsnych i mlecznych produktów spożywczych. Zdaniem autorów raportu, reklamy przedstawiają nieprawdziwy świat i promują mity dotyczące konsumpcji mięsa. Przemilczają jednak, że raport jest częścią ich własnej kampanii, która ma sprowadzić żywność pochodzenia zwierzęcego do klasy, w której znajdują się alkohole i papierosy. Problem w tym, że alkohol i tytoń to używki, bez którymi doskonale można funkcjonować. Mięso stanowi niezbędny składnik naszej diety.
(…) Całość raportu ma uzasadniać apel o rozpoczęcie działań ograniczających reklamy. To jednak nie te, na razie, drobne ograniczenia są głównym celem. Chodzi o sam fakt ich wprowadzenia. Uruchomi to proces kolejnych obostrzeń. Rynek dostanie kolejny komunikat Greenpeace – mięso musi być szkodliwe, bo przecież gdyby nie było, to nie ograniczano by jego reklam…